TU "The fight continues"

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Prometheus
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:41
Locatie: Zaanstad

TU "The fight continues"

Bericht door Prometheus »

TU zet haar campagne voort. 26 mei "World wide rally" en Viacom Stockholders day :)

http://www.trekfansunited.com/forum/ind ... ntry118979
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Nuttig....
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

omfg.....
weetje...nu ik vandaag wat TOS heb gekeken wordt me steeds meer duidelijker hoe bagger Ent eigenlijk is. Dat stelletje zielepoten daar dat zich fans noemt moet maar een opnieuw ST gaan kijken en zich dan nog maar eens achter de oren krabben over hun twijfelachtige acties die ze ondernemen. (heerlijke zin) 8-)
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

goed gedaan!!! :pray2:
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

Het zal waarschijnlijk niet helpen, maar wie niet waagt wie niet wint.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Onzinnig dit... Enterprise is dood... Al een hele tijd wat mij betreft.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Ace of Spades schreef:omfg.....
weetje...nu ik vandaag wat TOS heb gekeken wordt me steeds meer duidelijker hoe bagger Ent eigenlijk is. Dat stelletje zielepoten daar dat zich fans noemt moet maar een opnieuw ST gaan kijken en zich dan nog maar eens achter de oren krabben over hun twijfelachtige acties die ze ondernemen. (heerlijke zin) 8-)
Wel jammer dat sommige fans nog steeds TOS ophemelen. Vergeleken met TOS zijn ze bij ENT Shakespeare acteurs. TOS heeft nog slechtere karakterontwikkelingen dan ENT (voor zover dat mogelijk is).

Over de specialeffects ga ik het niet hebben, want er zit zo'n 35 jaar tussen.

TOS was ook niet alles...
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

over de gehele serie is er idd niet vel karakterontwikkeling nee. Maar per aflevering zijn de emoties erg belangrijk en is dit ook in het acteerwerk te zien. Gelaatsuitdrukkingen zeggen heel veel. In dat opzicht schieten de andere series imo te kort
Gebruikersavatar
Troy
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 259
Lid geworden op: 03 okt 2004, 13:56
Locatie: Nederland

Re: TU "The fight continues"

Bericht door Troy »

Prometheus schreef:TU zet haar campagne voort.
:clap:


Enterprise is niet de beste ST serie ofzo, maar nieuwe Trek op tv is altijd beter dan herhalingen zitten kijken. Er zal niet snel een zesde ST serie komen, dus voor de komende jaren is ENT onze enige hoop.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Zinloos...laat ze zich inspannen voor een NIEUWE serie inplaats van door willen zetten wat in ieder geval niet werkte. Maarja...daar moet je voor nadenken, iets wat veel Star Trek fans niet schijnen te kunnen (en dan te bedenken dat ik dit hele weekend vrijwillig tussen een groot deel van dat type fans ga rondlopen...iew...waar ben ik aan begonnen?!)
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

dus voor de komende jaren is ENT onze enige hoop.
wat een ontzettend enge gedachte.....
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: TU "The fight continues"

Bericht door Guess who? »

Troy schreef:
Prometheus schreef:dus voor de komende jaren is ENT onze enige hoop.
Ik wil doooood ;(

Ohwja, ik weet zelf waar ik hoop uit put :)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

WW?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Visitor1982 schreef:Wel jammer dat sommige fans nog steeds TOS ophemelen. Vergeleken met TOS zijn ze bij ENT Shakespeare acteurs. TOS heeft nog slechtere karakterontwikkelingen dan ENT (voor zover dat mogelijk is).

Over de specialeffects ga ik het niet hebben, want er zit zo'n 35 jaar tussen.

TOS was ook niet alles...
Daarom wordt TOS op de dag van vandaag nog bekeken en gewaardeerd.
Daarom heeft TOS de hele franchise gelanceerd.
Daarom is het zonder twijfel de bekendste Trek-serie.

Ook idioot dat je alleen de FX weigert te vergelijken vanwege het 35-jarig gat maar de rest weer wel.

Maar ja, jij bleef ook drie jaar lang de ENT Vulcans verdedigen totdat Coto zei dat ze fout waren neergezet en toen was je het ineens met hem eens dus wat dat betreft...
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

3rd RemataKlan schreef:
Visitor1982 schreef:Wel jammer dat sommige fans nog steeds TOS ophemelen. Vergeleken met TOS zijn ze bij ENT Shakespeare acteurs. TOS heeft nog slechtere karakterontwikkelingen dan ENT (voor zover dat mogelijk is).

Over de specialeffects ga ik het niet hebben, want er zit zo'n 35 jaar tussen.

TOS was ook niet alles...
Daarom wordt TOS op de dag van vandaag nog bekeken en gewaardeerd.
Daarom heeft TOS de hele franchise gelanceerd.
Daarom is het zonder twijfel de bekendste Trek-serie.

Ook idioot dat je alleen de FX weigert te vergelijken vanwege het 35-jarig gat maar de rest weer wel.

Maar ja, jij bleef ook drie jaar lang de ENT Vulcans verdedigen totdat Coto zei dat ze fout waren neergezet en toen was je het ineens met hem eens dus wat dat betreft...
Ja ik bleef/blijf de ENT Vulcans verdedigen... Misschien kun je nog herinneren wat ik tijdens seizoen 2 en 3 gezegd heb over de Vulcans... Ik had o.a. gezegd dat de Vulcans in 100 jaar tijd wel zouden kunnen veranderen door 1 of andere gebeurtenis... En wat gebeurde er in seizoen 4... een burgeroorlog waardoor het gedachtengoed langzaamaan zou veranderen... Precies wat ik bedoelde dus, wat zwets jij nou?

En dat je niet kan inzien dat TOS nauwelijks aandacht had voor karakterontwikkeling van Kirk, Spock en McCoy, laat staan voor de rest, is erg jammer!

En dat TOS de Trek franchise heeft gelanceerd... Ja, duh! 1 serie moet toch de eerste zijn? Wat is dat voor een dom argument! Had ik zelfs niet van jou verwacht!

En dat TOS zo populair is komt door nostalgie!
Hebben de mensen in Rusland ook voor het communisme, wil niet zeggen dat het ook werkelijk beter was!

Maar goed, een stugger persoon zoals jij ben ik tot nu toe ook nog niet tegengekomen.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

... En wat gebeurde er in seizoen 4... een burgeroorlog waardoor het gedachtengoed langzaamaan zou veranderen... Precies wat ik bedoelde dus, wat zwets jij nou?
das gewoon een slap verzonnen excuus om de boel een beetje recht te trekken wat ze in eerste instantie hadden verkloot.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Visitor1982 schreef:Ja ik bleef/blijf de ENT Vulcans verdedigen... Misschien kun je nog herinneren wat ik tijdens seizoen 2 en 3 gezegd heb over de Vulcans... Ik had o.a. gezegd dat de Vulcans in 100 jaar tijd wel zouden kunnen veranderen door 1 of andere gebeurtenis... En wat gebeurde er in seizoen 4... een burgeroorlog waardoor het gedachtengoed langzaamaan zou veranderen... Precies wat ik bedoelde dus, wat zwets jij nou?
Ach, jij bleef roepen dat ENT de Vulcans op de juiste manier behandelde en kwam met kleine voorbeeldjes aanzetten en negeerde vervolgens datgene wat je punten onderuit haalden.

Toen kwam Coto die zei dat de Vulcans niet goed waren neergezet en meteen ging je er in mee. Net als een hoop andere ENT fans.

En als je gelooft dat de gebeurtenissen in die crappy 'arc' ineens alles goedmaakt en verandert dan ben je verder weg dan ik dacht.
Visitor1982 schreef:En dat je niet kan inzien dat TOS nauwelijks aandacht had voor karakterontwikkeling van Kirk, Spock en McCoy, laat staan voor de rest, is erg jammer!
Wat weet jij nou van karakterontwikkeling? Je opmerking over DS9 "The Visitor" geeft al dat je het niet weet.

De hoofdpersonages in TOS werden op een consistente wijze neergezet (kan ENT hetzelfde zeggen? NEE!). Waren veel echter dan de kartonnen ENT figuren. De TOS personages worden herinnerd.
Visitor1982 schreef:En dat TOS de Trek franchise heeft gelanceerd... Ja, duh! 1 serie moet toch de eerste zijn? Wat is dat voor een dom argument! Had ik zelfs niet van jou verwacht!
Jij geeft hier domme argumenten. nou ja argumenten, groot woord.

Als TOS zo slecht zou zijn als jij beweert dan had het nooit die franchise kunnen lanceren.
Visitor1982 schreef:En dat TOS zo populair is komt door nostalgie!
Nee hoor. TOS is in elk opzicht superieur aan datgene wat nu voortaan doorgaat voor Trek.

Het was toen goed en nu nog steeds.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

Nee hoor. TOS is in elk opzicht superieur aan datgene wat nu voortaan doorgaat voor Trek.

Het was toen goed en nu nog steeds.
dat heet een mening.

ik houd het nog geen 10 minuten uit om daar na te kijken.

ik heb er spijt van dat ik die box voor 70 Euro heb gekocht. is het niet waard.

ik had beter kunnen wachten tot het een euro of 30 kost.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

!¿!Mats!¿! schreef:
Nee hoor. TOS is in elk opzicht superieur aan datgene wat nu voortaan doorgaat voor Trek.

Het was toen goed en nu nog steeds.
dat heet een mening.

ik houd het nog geen 10 minuten uit om daar na te kijken.
Waarom verbaast me dat totaal niet...
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

!¿!Mats!¿! schreef:
Nee hoor. TOS is in elk opzicht superieur aan datgene wat nu voortaan doorgaat voor Trek.

Het was toen goed en nu nog steeds.
dat heet een mening.

ik houd het nog geen 10 minuten uit om daar na te kijken.

ik heb er spijt van dat ik die box voor 70 Euro heb gekocht. is het niet waard.

ik had beter kunnen wachten tot het een euro of 30 kost.
ik snap niet wat jij dan leuk vindt aan ST. TOS vormt de basis, of je het nou wil of niet. TNG borduurt hier op voort. DS9 is al heel anders en Voy haalt de oude glorie. Waarom kijk je dan ST? Alleen vanwege ENt? Zoja, dat is geen goede representatie van ST.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

ik kijk het niet vanwege ENT, door ENT ben ik het gaan kijken. TNG is geweldig, ik kijk ook heel graag Voyager en ik wacht al heel lang op DS9, wat me heel leuk lijkt. de films zijn leuk (ook de TOS films). maar TOS boeit me niet zo. er zijn wel leuke afleveringen, maar lang niet zo goed als de andere series.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

3rd RemataKlan schreef:
!¿!Mats!¿! schreef:
Nee hoor. TOS is in elk opzicht superieur aan datgene wat nu voortaan doorgaat voor Trek.

Het was toen goed en nu nog steeds.
dat heet een mening.

ik houd het nog geen 10 minuten uit om daar na te kijken.
Waarom verbaast me dat totaal niet...
vertel het me...
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Maar TNG noem ik niet actievol of zoals Ent. TNG heeft een beetje het tempo van TOS alleen in een moderner jasje. Wat boeit jou dan niet aan TOS?
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

ik vind dat er in TOS veel saaie afleveringen zitten (van wat ik heb gezien). die eerste ep vond ik bijvoorbeeld niks aan. maar het ligt er ook aan dat het natuurlijk niet zo modern eruit ziet.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Ik vind het zelf altijd jammer dat de leeftijd van de serie mensen afschrikt. Daar moet je gewoon ff doorheen kijken en in de tijd zien. En in die serie gaat het allemaal wat langzamer, wat saai kan overkomen. Jammer, ik had graag gezien dat je het net zo leuk zou vinden als ik doe.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

misschien komt het nog, dat hoop ik. ik vind graag alles leuk. :-P
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

!¿!Mats!¿! schreef: ik heb er spijt van dat ik die box voor 70 Euro heb gekocht. is het niet waard.
Ook zo slim om het eerst te kopen en vervolgens pas te oordelen of het nou wel of niet leuk is.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

ja ik weet het. :{
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

LOL
Hoe lang gaan we z'n gebrabbel nog serieus nemen? ;)
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

3rd RemataKlan schreef:
Visitor1982 schreef:Ja ik bleef/blijf de ENT Vulcans verdedigen... Misschien kun je nog herinneren wat ik tijdens seizoen 2 en 3 gezegd heb over de Vulcans... Ik had o.a. gezegd dat de Vulcans in 100 jaar tijd wel zouden kunnen veranderen door 1 of andere gebeurtenis... En wat gebeurde er in seizoen 4... een burgeroorlog waardoor het gedachtengoed langzaamaan zou veranderen... Precies wat ik bedoelde dus, wat zwets jij nou?
Ach, jij bleef roepen dat ENT de Vulcans op de juiste manier behandelde en kwam met kleine voorbeeldjes aanzetten en negeerde vervolgens datgene wat je punten onderuit haalden.

Toen kwam Coto die zei dat de Vulcans niet goed waren neergezet en meteen ging je er in mee. Net als een hoop andere ENT fans.

En als je gelooft dat de gebeurtenissen in die crappy 'arc' ineens alles goedmaakt en verandert dan ben je verder weg dan ik dacht.
Visitor1982 schreef:En dat je niet kan inzien dat TOS nauwelijks aandacht had voor karakterontwikkeling van Kirk, Spock en McCoy, laat staan voor de rest, is erg jammer!
Wat weet jij nou van karakterontwikkeling? Je opmerking over DS9 "The Visitor" geeft al dat je het niet weet.

De hoofdpersonages in TOS werden op een consistente wijze neergezet (kan ENT hetzelfde zeggen? NEE!). Waren veel echter dan de kartonnen ENT figuren. De TOS personages worden herinnerd.
Visitor1982 schreef:En dat TOS de Trek franchise heeft gelanceerd... Ja, duh! 1 serie moet toch de eerste zijn? Wat is dat voor een dom argument! Had ik zelfs niet van jou verwacht!
Jij geeft hier domme argumenten. nou ja argumenten, groot woord.

Als TOS zo slecht zou zijn als jij beweert dan had het nooit die franchise kunnen lanceren.
Visitor1982 schreef:En dat TOS zo populair is komt door nostalgie!
Nee hoor. TOS is in elk opzicht superieur aan datgene wat nu voortaan doorgaat voor Trek.

Het was toen goed en nu nog steeds.
Ik ben het totaal niet met je eens... Ik heb nooit ontkend dat de Vulcans in ENT een beetje anders waren dan in de overige series, maar ik heb wel gezegd dat ik het andere gedrag geloofwaardig vond en dat ik vermoedde dat men in 100 jaar tijd wel zou kunnen veranderen. Ik kan me nog herinneren dat jij dat een belachelijk idee vond...
Schijnbaar ben jij zo wereldvreemd dat je niet eens je eigen Nederlandse cultuur kent die sinds de ontzuiling zo'n 50 jaar geleden DRASTISCH is veranderd... Dan kan het in 100 jaar met de Vulcans ook, maar och het is ENT dus hoe dan ook slecht. Riiiiiight.

Ik heb het niet over een consistente manier neerzetten, want idd dat is bij ENT soms ver te zoeken... Maar ik heb het over karakterontwikkeling. Dat zijn 2 verschillende dingen. TOS had nauwelijks karakterontwikkeling, zeker niet voor personages als Uhura, Chekov, Sulu en Scotty. Maar ach, het is TOS en dus goed en dus negeren we dat maar gewoon... Zo ben jij... Riiiiight.

Ik heb nooit beweerd dat TOS slecht is, maar och, dat fantaseer jij er maar even bij. Je hebt kennelijk niks beters te doen. Ik zeg alleen dat bepaalde figuren hier TOS ophemelen terwijl er zeker wel wat op aan te merken is, maar kennelijk mag dat niet... Want TOS was de eerste Star Trek serie en heeft de franchise gelanceerd... Oh wee als er dan kritiek op komt! Riiiiiiight! Wat een dom argument!

TOS is superieur? Volgens jou ja. TOS is nostalgie en nostalgie scoort! Doet het al jaren. Het mag dan een groot publiek hebben, maar er zijn weinig mensen die het ook serieus nemen... Jij geloof ik wel en dat is je goed recht, maar probeer eens mensen niet zo aan te vallen die iets anders denken dan jij doet! Zal je in het dagelijks leven ook nog eens van pas komen!
Gesloten